‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

4 منظره زیبا از سینقان

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۸)

عکسای خیلی قشنگی بود آقا میثم واقعا طبیعت سینقان آدم رو به وجد میاره.
ای کاش من الان سینقان بودم و دقیقا تو همین صحنه ها قدم می زدم و از هوای محشرش کیف می کردم. میثم آقا بازم از این عکسای ماه بزار.
حتما الان تو اون استخره پر از قورباغه است. وای چه حالی میده شکار قورباغه. پام برسه سینقون می رم سروقتشون.
اون عکس آخریه مربوط به کجاست آقا میثم؟ حدس می زنم دم میوللو باشه. درسته؟
عکسا خوبه فقط ای کاش از جاهای متنوع عکس می انداختی میثم خان. سینقون طبیعت دل انگیز کم نداره ها!
چه ابرهایی تو آسمون سینقون خودنمایی می کنند. امسال واقعا بارون سنگ تموم گذاشت... ای ول بابا ای ول
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۱ دشت همیشه سبز
با دیدن این عکسا بد جور دلم هوای سینقانو کرد. شهریور کی میایی؟؟؟
میثم جان ممنوم که برای گذاشتن عکسا از نرم افزار محبوب و قدرتمند ادوب اکروبات استفاده کردی. تو حتی می تونی حجم این فایلو از اینی که هست (735 کیلوبایت) کمتر هم بکنی و به 412 کیلوبایت برسونی. فقط کافیه از دکمۀ reduced size PDF استفاده کنی. موفق باشی عزیزم...
مسابقه: اگه کسی تونست بگه درختای توی اون باغ مال کیه؟
دست و پنجت درد نکه میثم آقا. با این عکسا واقعا حالی به حالی شدیم. حقا که پسر پدرتی
ایولا چه با کیفیت همیشه این کارو بکنید دمتون گرم
 بابت عکس مچکرم واقعا زیبا بود
من همیشه به اسم سنجد نظر دادم و میدم و آقا میثم هم منو میشناسن .....اما نظر اول از طرف من نیست خواهشا با اسم دیگران نظر ندید......حالا اون نظر چه خوب باشه چه بد ..... من برای نظر دادن  درباره عکسها فقط تشکر میکنم و هیچوقت آقا میثم رو مخاطب قرار نمیدم در جریان باش واسه کامنت  بعدیت کوچولو......هههههههه
پاسخ:
سلام خوشحالم که باز هم نظر شمارو دیدم. البته در خصوص مورد مطرح شده من در جریان بودم
در ضمن روزی که کامنت گذاشتی من سینقان بودم و به نت دسترسی نداشتم ......خخخخخخخخ
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۶ سینقانی الاصل
درگذشت خانم بتول اسماعیل بیگی را به خاندان محترم کریمی و اسماعیل بیگی تسلیت می گویم. 

روحش شاد، یادش گرامی باد.
چ مناظری ! به به
و البته مشکل سنجد برای بنده هم بوجود آمده آقا میثم //  ضمن تشکر از تصاویر زیبایی که قرار دادید باید بگم که اون بنده خدایی که به اسم من نظر داده در واقع من نیستم یعنی موسی صالحی نیست چون من هم هیچ وقت از اون ادبیات استفاده نمی کنم // از دوستان خواهش می کنم این کارو نکنن چون پسندیده نیست.
در ضمن آقا میثم راه بسیار ساده ای وجود داره که متوجه بشید افراد واقعا کی هستن // با استفاده از آدرس ip
موفق و موید باشید
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۹ راستی بهترین عمل است
بیایید کلیه کسانی که نظر می دهند با نام اصلی باشد که همه اگر نظر جالبی میدهد لذت ببرند    این سنجد که واقعا با سواد است و نظراتش خواندی است خودش را ارزان نفروشد اقلا بگذارد زعفران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی