‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

یادگار جوانی

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

برای سایز بزرگتر کلیک کنید

اینم تصویری از بچه های نه چندان قدیمی روستا

فکر کنم اکثر نفرات درحال حاضر مخاطب وبلاگ هستن

درضمن هرکس از اهالی سینقان از این عکس ها داره تماس بگیره 09133708343

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۳
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۵)

۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۱ سینقان اصل
سلام من فقط بچه زین لابد ی رو شناختم.

خیلی جالبه و قدیمی .

از بالا چپ : مهدی پورحسینی - معلم(حسن کریمی)- قدرت الله اسماعیل بیگی- حسین اسماعیلی -
چپ پایین : مجمد عابدی-حسین عابدی-محمدرضا قهاری- مجتبی آباقری
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۰۳ مهدی باقری
جالب بود..دوره ما فکر کنم دوربین اختراع نشده بود آخه هیچ عکسی از ما نگرفتن..ماهم دوربین نداشتیم بجاش میرفتیم کوه خراب کنی!
عکس جالبی  وخاطره انگیزی بود فکر میکردم من فقط این عکسو دارم 
یاد زمانی که سری داشتیم.        بارفقا شورو شری داشتیم
مادرخوبو پدری داشتیم             حیف دل خیره سری داشتیم 
        کاش عقبکرد کنی ای زمان    تاکه زمانی که بودم نوجوان....
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۶ مصطفی اسکتدری
سلام من که سینقونی نیستم ولی باحسین اسماعیلی همکلاس بودم اقای کریمی عزیزمعلم مابودولی هیچ کدام ازافرادداین عکسونشتاختم بااین عکس یاداقای کریمی افتادم وروزی یکبارازدوزیاامدن وبرگشتن پیاده ازگداربرکی؛ خوردن نهارتومدرسه یادش بخیران شاالله اقای کریمی هم هرکجاکه هست سلامت باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی