‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

مرحومه نازنین کریمی

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۳ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

شاید خیلی از جوون تر های سینقان ایشون رو نشناسند. مرحومه نازنین کریمی در سالهای نه چندان دور ماما یا همان قابله سینقان بودند و خیلی از اهالی با دستان ایشان به دنیا آمده اند. برای شادی روحشان فاتحه ای بخوانیم. روحش شاد و یادش گرامی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۳۰)

آخی ......ای جانم خدا رحمتش کنه.....روحش شاد
چقدر باهاش خاطره دارم.....یادش بخیر....
۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۷:۵۷ مهدی باقری
خدا رحمتش کنه
بعد از مدتها به وبلاگ سر زدم و نظر دادم چقدر سوت و کورهههههههه

۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۸ سینقانی مقیم تهران
سنجدجان الان وسط هفته است.
مردم گرفتار هستند. پنجشنبه و جمعه ها شلوغ میشه. می توانی بیای سر بزنی.
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۳ نوه نازنین کریمی
نازنین کریمی یکی از ماماهای سنتی قدیمی بود ودر امر زایمان طبیعی تخصص فوق العادیی داشت ونوزادان را تا چند ماه قنداق می کرد واین کودکان هیچ گونه نا رسایی از پا و دست نداشتند واز زمانی که زایمان از صورت طبیعی وقندان کردن کودکان از بین رفت الان کودکان زیادی از کوچکی یک پا و راشیتیسم رنج می برند که حالا بسیاری از پزشکان به این امر پی برده اند که کار ماماهای قدیمی صحیح بوده است و جهت بهبود این کودکان از کفشهای طبی استفاده میکنند که این امر نیز زیانهایی برای کودکان دارد  

              روحش قرین رحمت الهی باد
سینقانی مقیم تهران عزیز من با توجه به گذشته گفتم و مشکل ربطی به وسط و آخر هفته نداره یه کامنت که وقت زیادی نمیگیره کلا وبلاگ سرد شده واین کاملا مشخصه..... به آرشیو سر بزنید البته اگه باشه متوجه میشید....موفق باشید
۱۹ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۰ نوادۀ کسی که می خواست نازنین را بگیرد
پدرِ پدر بزرگ من عاشق نازنین خانوم بود. چندین بار با خانواده رفت خواستگاری نازنین قلبش. ولی هر بار پدر نازنین جوابش می کرد و می گفت تا سربازی نروی دخترم رو بهت نمی دهم. پدر پدر بزرگ من هم بالاخره از شدت عشقی که به نازنین خانم داشت با وجود تنفری که از سربازی داشت رفت سربازی. اما بعد از دو سال که برگشت دید دیگه خبری از نازنین خانومش نیست. بله نازنین خانم با یه مرد دیگه ازدواج کرده بود. این داستان غم انگیز رو پدر پدر بزرگ من بار ها برای همه تعریف کرده و من اون رو از زبان پدر بزرگم بار ها شنیدم.
لطفا اون آقایی که در کنار نازنین خانم نشسته معرفی کنید.
با تشکر
پاسخ:
ایشون آقای لطف الله شاه محمدی پدربزرگ بنده و پسر خانم نازنین کریمی هستن، اون پسر بچه هنوز مشخص نیست کیه
چه داستان غم انگیزی.
واقعا چرا نازنین خانم دوسال نتوانست طاقت بیاورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که خیلی ناراحت شدم.
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۲:۲۶ نوادۀ کسی که می خواست نازنین را بگیرد
جناب آقای بهروز عزیز! مشکل از نازنین و طاقت آوردنش نبود. به این نکته توجه کن که در گذشته دختر ها قدرت انتخاب و حق اظهار نظر دربارۀ شوهر رفتنشون رو نداشتن. هر چیزی رو که پدرشون می گفت باید بی چون و چرا می پذیرفتن وگرنه حسابشون با کرام الکاتبین بود. حتی نقل شده که نازنین خانم به خاطر عشق اون مرد از خونه فرار کرد. اما پدرش تعقیبش کرد و تو یکی از بیابون های اطراف سینقان گیرش آورد و آنقدر کتکش زد که نازنین تا چند روز بیهوش بود. البته صحت و سقم این نقل ها با کسانیه که نقل می کنن. اما به هر حال باید دونست که شرایط اون زمانه برای دختر ها و پسر ها خیلی سخت بود. مثل امروز نبود که هر دختر و پسری که همو می بینن و از هم خوششون میاد بلافاصله در همون محل...
لا اله الا الله...
باسلام.من نمیدونم چرا تو ارسال نظرات همیشه باید دعوا و بگو مگو باشه..
خیلی دارین بی مزه میشین...اوایل دوست داشتم تند تند به سایت سر بزنم ولی الان............هرچی چیزی نگم بهتره....اگه دقت کرده باشید اوایل خیلی بازدید از سایت میشد ولی الان کسی راغب نیست..
با سپاس و تشکر از ارسال عکس جالب من خودم مرحومه را سر عمل ( زائیدن ) یواشکی دیدم و با جیغ یکی دیگه پا به فرار گذاشتم همکار ایشون هم حاج خانم گوهر تیموری بودند خداوند هردو را بیامرزه واقعا ساده و بی ریا انشاءا... جاشون تو بهشته و .... اون پسر بچه کنار عمو لطف ا... احتمالا رمضان یا بابای خودته داش میثم
پاسخ:
سلام فعلا معلوم نیست اون بچه کیه
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۲ سینقانی الاصل
خدا رحمتش کنه. 
خانم نازنین کریمی زن مهربان و فهمیده ای بود.
انشالله خداوند متعال فرزندان و نوادگانش را حفظ کند.
من حدس می زنم که این آقا بهروز همون میثم شاه محمدی باشه. 
پاسخ:
نه عزیزم من نیستم
قنداق کردن نوزادان هیچ ربطی به راشیتیسم نداره.
واین غیر ممکنه که مورد تایید پزشکان قرار بگیره.
کلا حرف خنده داری زدید...................
۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۸:۱۲ حسین ثرایی
با سلام خدمت تمامی هم ولایتی  امیدوارم حال همگی خوب و سر حال باشند
شادی روح همه کسانی که حقی به گردن مادارن صلوات
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۲ اون پسر بچه
اون پسر بچه منم. اگه گفتید من کیم؟ منتظر پیام های بعدی من باشید. من می خوام به سه نفر از کسانی که درست حدس بزنن به قید قرعه سه تا جوز قندی اهدا کنم. شروع کنید ببینم چه می کنید.
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۶ سینقانی مقیم تهران
این پسربچه فرزند آقای لطف الله شاه محمدی می باشد.
دیگه نمیدونم اسمش چیه.
سلام پسر بچه اقا محمد شاه محمدی است
آقا تو را به خدا اون پسر بچه  را معرفی کنید.
من دارم دیگه کم کم دق می کنم.
۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۳ خواهر اون پسر بچه
من خواهر اون پسر بچه هستم. الان داریم با برادرم که تو اون عکس هست چایی می خوریم و به شما ها که هنوز نفهمیدید برادر من کیه می خندیم. یه راهنمایی: اون پسر بچه سینقونیه و این عکس تو سینقون گرفته شده. بقیشو خودتون حدس بزنین.
یعنی واقعا راهنمایی بهتر از این نبود؟
با سلام یا قاسم پسر عمو هستش = یا بچه های معصومه خانم = یا دیگه نمیدونم
۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۹ نتیجه گیری
نازنین کریمی اونقدر آدم مهمیه که تا الان 23 تا نظر دربارۀ این عکس داده شده. حتی با وجود این که مطلب های جدید به وبلاگ اضافه شده باز هم هر روز شاهد افزایش نظر ها دربارۀ این مطلب هستیم. نازنین کریمی واقعاً آدم خیلی مهمیه و جا داره که تو این وبلاگ بیشتر دربارش مطلب نوشته بشه.
خدا همه رفتگان رو بیامرزه و سر سفره صاحب این ایام مهمان بفرماید.
۰۳ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۴ سینقانی مقیم محلات
خدا بیامرزدش.
من یقین دارم که نازنین خانم جاش توی بهشته.
واقعا زن زحمتکش و مهربانی بود. و مهارت فوق العاده ای در زایمان داشت.
لطفا هرچه سریع تر این پسربچه را معرفی کنید.
سلام خدمت دوستان عزیز.اون پسربچه مرحوم آقاعلی خالوئی فرد هست.
خدا را شکر که بالاخره فهمیدیم این پسر بچه کیه.

سلام

منم برای اون مرحومه آرزوی رحمت و مغفرت الهی دارم

تمامی اهالی سینقان حتمآ خاطره ای از زحمات اون مرحومه در ذهنشون دارند


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی