‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

نام پدر: احمد

محل شهادت: سوسنگرد

موقعیت شهید: بهشت زهرا

شغل: دانش آموز

سن: 17 سال

در محضر شهید:

... من به خاطر اسلام و امام امت امام خمینی و پیروزی حق بر باطل می جنگم و امید است اسلام همیشه پیروز باشد. اگر شهادت نصیبم شود راهی است که خود پذیرفته ام و خشنود هستم . امیدوارم انقلاب شکوهمند اسلامی و انسان ساز را همراهی کنید و مواظب آن باشید. امید است راهم را برادران و خواهرانم ادامه دهند و اسلام مکتب من و مکتب آنها با علم و آگاهی و یقین باشد.

خدایا تو خود گفته ای که کسانی که ایمان آورده اند و در راه خدا هجرت کرده اند و با اموال و جانشان جهاد نمودند بالاترین درجه را دارا هستند و در دو عالم سعادتمند و رستگارند. ( آیه 20-21 سوره توبه)

(از اینکه این سعادت و رستگاری را نصیبم کردی تورا سپاسگذارم) سلامتی و سعادت همگی (خویشاوندان، دوستان و...) را در پناه امام زمان عجا الله تعالی فرجه شریف از خداوند متعال خواهانم. امید است پدر و مادر و همگی خویشاوندان به بزرگواری خودشان مرا عفو کنند

اطلاعات دیگری از این شهید در دست نیست

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی