‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

نام پدر: میرزا علی

تاریخ تولد: 1345

محل شهادت: سومار

موقعیت شهید: کرج

شغل: دانش آموز

سن: 18 سال

در محضر شهید:

خدا را شکر می کنم که این توفیق را به من داد تا بتوانم به وظیفه شرعی خود در حد تواناییم نسبت به اسلام و قرآن عمل کنم.

بهترین زمان عمرم را همین ایام که عازم جبهه های جنگ برای نبرد حق علیه باطل شده ام میدانم. از خدا تقاضا دارم که مرا در بستر نمیراند و مرا در راه اسلام و به دست شقی ترین افراد بمیراند. از خدای خود می خواهم به من ایمان عطا کند که راه حسین علیه السلام را دنبال کنم. هدف من از اعزام به جبهه فقط برانداختن کفر و ظلم و ستم است.

من به خاطر مسئولیتی که بدوشم احساس میکنم و برای ادا کردن دین خود به اسلام و وطنم به جبهه ها رفتم و خدا را شکر میکنم که پس از 18 سال زندگی به یاری خدا به هدف و آرزوی خود که چیزی به جز شهادت نیست رسیدم و بدانید هیچ چیز نمی توانست مرا سیراب کند جز شهادت.

پدرم ناراحت نباش که مرگ باعزت بهتر است از زندگی با ذلت. خدا را شکر کن که فرزند تو شهادت را انتخاب کرده است. در پایان می خواهم امام خمینی عزیز را تنها مگذارید و وقتی که کشته شدم روی نعشم عکس امام را بگذارید.

.

.

.

.

.

اطلاعات دیگری از این شهید در دست نیست

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی