‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫
         

          

    


وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین
پروردگارا مارا در برابر قوم کافر صبر و شکیبایی، نصرت و یاری و استقامت و پایداری عطا فرما
درود بر صاحب الزمان بقیـِِِه الله و ارواحنا لفدا ولی بر حق ولایت و امامت درود خدا بر رهبر کبیر انقلاب قلب تپنده و امید مستضعفان جهان که درس حماسه های جاوید زندگی را در کالبد انسان های قد خمیده روشن ساخت و زندگی پرشکوه را برای مسلمانان به ارمغان آورد.
سلام و درود خدا بر شهیدان راه حق و فضیلت که مانند شمع سوخته تا آتش ایمان را در دیگران تیز و تیزتر کنند و چراغ روشنایی و هدایت بشریت فرو رفته در ظلمت شدند.
سلام و درود خدا بر رزم آوران این کفر ستیزان ایثارگر که به حمایت از بزرگترین معجزه ابدیت یعنی (قرآن مجید) قد برافراشتند و مردانه مقاومت میکنند.
سلام و درود خدا بر ملت قهرمان یاوران روح الله پشتیبان حزب الله که قدم به قدم امام عزیزمان را یاری کردند.
برادران و خواهران نظارت کننده بر صحنه پیکار حق علیه باطل ما اکنون در برهه ای از تاریخ قرار گرفته ایم که به عزت و شرف ما در گرو همین جنگ تحمیلی است که بدست شیطان بزرگ یعنی آمریکا طراحی گردیده است و توسط عامل سرسپرده اش صدام  ؟؟؟؟ بر ما تحمیل شده و ما امت حزب الله باید ثابت کنیم که مرد جنگیم و با این عمل خود چشم منافقین را کور کرده و به آنها بفهمانیم که ما مرد جنگیم و نمی توانند با ترور و رعب و وحشت مارا بترسانند و شما امت مسلمان باید بر اساس وظیفه و احساس مسئولیت در پشت جبهه کار کنیم که جلوی هر حرکت منافق گونه اعم از منافق سیاسی اقتصادی دینی و اجتماعی را که میخواهند سدی جلوی راه انقلاب ایجاد کنند گرفته شود. و سعی کنیم از لحاظ اقتصادی و تولیدی هرچه قوی تر گردیم تا بتوانیم روی پای خود بایستیم و دهان یاوه گویان شرق و غرب را ببندیم. بنابر فرموده رییس جمهور عزیز خامنه ای شکست اقتصادی برایمان بدتر از شکست سیاسی است.
اما سخنی با پدر و مادر عزیز:
میدانم که شما چقدر رنج بردید تا مرا بزرگ و به این حال رساندید لیکن باید زحمات شما سمت و جهتی داشته باشد. شما چطور کار می کنید که زندگی شما بچرخد خداوند هم که مارا خلق کرده و خالق ماست و مرا به شما داده روزی هم می بایست میگرفت امیدوارم که در صراط مستقیم قدم بردارم. پدر و مادرم من نتوانستم ذره ای از زحمات شما را جبران نمایم و برایتان فرزندی مفید باشم و عذر می خواهم و امیدوارم که مورد عنایت و رحمت پروردگار قرار گیرم.خواهران و برادران بهتر از جانم را سلام میرسانم. هرچند آنها را اذیت و آزار دادم ولی از آنها می خواهم که رفتار زینب وار و حسین وار داشته باشند و در راه پیاده شدن مکتب انبیاء که خوشبختی و عزت مسلمین است گام بردارند و تا می توانند پدر و مادرشان را راضی نگهدارند زیرا رضای پدر و مادر کمتر از ثواب جبهه نیست.
مادرم میدانم که رنج بردی و زحمت کشیدی اما زندگی با عزت و خدایی بهتر از ننگ است پس چه خوب که فرزندت در این راه رود آخر ما اعتقاد به آن داریم پس نه گریه و چه ناراحتی هروقت یادم افتادی و صبرت تمام شد کلام خدا (الا بذکر الله تطمئن القلوب) را زمزمه کن که خداوند صبر و شکیبایی تورا افزایش خواهد داد.
خدمت کلیه بستگان و دوستان و آشنایان سلام میرسانم و از آنها حلالیت می طلبم و از آنها می خواهم که یار ویاور امام امت باشند
مادرم از تو میخواهم که شیر خود را حلالم کن، حلالم کن
از شما امت حزب الله می خواهم که شبهای جمعه دعای کمیل و جمعه ها نماز جمعه نماز وحدت آفرین را هرچه باشکوهتر برگزار کنیدو پشت جبهه ها را خالی ننمایید و یار و یاور امام باشید و روحانیت اصیل و علما مجاهد را پشتیبانی نمایید
به امید پیروزی و نصرت اسلام بر کفر جهانی و برقراری حکومت عدل جهانی
به رهبری امام مهدی (عج) و نایب بر حق او امام خمینی


زندگینامه شهید:


ابراهیم محجوبی فرزند غلام محمد در اسفند ماه 1343 در روستای محروم سینقان (حوالی نراق و دلیجان) دیده به جهان گشود در دامن خانواده ای مذهبی و مستضعف بزرگ شدو از همان آغاز محیط خانواده روح و فطرتش را با مبانی مذهب و معارف اسلام پیوند داد. در دوران کودکی به خواندن و حفظ قرآن مشغول گشت و در دوران تحصیل همیشه در فعالیتهای مذهبی شرکت می جست به ویژه در دوران تحصیل دبیرستان که مقارن با اوج گیری انقلاب شکوهمند اسلامی مان بود در انجمن اسلامی دبیرستان شهید مدرس در کنار برادران همرزمش به سهم خود نقش برجسته ای در فعالیتهای مذهبی سیاسی اجتماعی آن دبیرستان داشت.
او بعد از پایان تحصیلات متوسطه با عشق و علاقه ای که به نهاد های جوشنده از متن انقلاب داشت به عضویت کمیته انقلاب اسلامی در آمد تا بتواند از این طریق در پاسداری از دستاوردهای خونین انقلاب تلاش نماید.
او که توطئه های پی در پی انقلاب اسلامی به ویژه توطئه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را به عنوان بزرگترین خطر برای صدور انقلاب اسلامی میدید برای مبارزه با مستکبران و متجاوزان خونخوار از طریق کمیته انقلاب اسلامی تیپ موسی بن جعفر (ع) راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل گشت و در جبهه گیلانغرب مدت 4 ماه در پایداری از مرز های ایمانی و اعتقادی اسلام مبارزه کرد . بعد از پایان مدت ماموریتش از جبهه به تهران بازگشت. بعد از مدتی آموزش به استان محروم سیستان و بلوچستان اعزام گردید تا در یکی دیگر از جبهه های تعیین کننده انقلاب اسلامی بر علیه دشمنان از نوع دیگر برزمد و توطئه سوداگران مرگ را که هدفشان پوک گردانیدن نسل جوان و تباه ساختن سرمایه های تازه نفس انقلاب بود خنثی نماید و در همین جبهه بود که در میانه کویر سرخ و سوزان کربلای سیستان و بلوچستان ندای امام امت این وارث راستین امام شهیدان را لبیک گفت و  به ملأعلی و ملکوت معلی سفر کرد. او به واقع تجسم عینی و تبلور زیبای محجوبیت و نجابت بود و این معنا در رفتار و اخلاق و کردارش در همه لحظات و سکنات زندگیش نمایان و آشکار بود. اوکه در میان اقوام و خویشان و دوستان و آشنایان و به ویژه برادران همرزم و همراهش شهره محجوبیت و مظلومیت بود خانه باقی را بر خانه فانی ترجیح داد و چه خوب تقدیر زندگی و سرنوشت حیات مظلومانه اش مفهوم جمیل محجوبیت را در اسمش تجلی داده بود و همه این مفهوم را در شهادتش ترسیم نمود.




اطلاعات دیگری از این شهید در دست نیست

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی