‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫


نام پدر: محمود
تاریخ تولد: 1342
تاریخ شهادت: 27/2/61
محل شهادت: پیرانشهر
شغل: دانش آموز
سن: 19 سال


در محضر شهید:

پدر و مادر خوبم همیشه گوش به فرمان امام باشید و از این نعمت گرانبها که خدا به ما عطا کرده است حداکثر استفاده را بکنید و به شما این بشارت را میدهم که این سعادت نصیب شما شده است که فرزندتان در راه خدا و پیروزی اسلام بر کفر شهید شده است.
مادرم بعد از خبر مرگ من بی تابی مکن و همینطور بعد از خبر مرگ من غصه دار مشو . برایم دعا کنید زیرا شدیدا به دعای شما محتاجم که شاید به واسطه آنها خداوند از سر تقصیراتم بگذرد. دعا کنید شاید این قربانی را از این خانواده در راه اسلام قبول کند.
اگر جسدم را برایتان آوردند ناراحت نشوید چون بسیاری از جوانان بودند که تکه تکه شدند و هنوز هم خانواده شان از سرنوشت آنها بی خبرند.
در خاتمه پیروزی اسلام بر کفر و طول عمر امام امت و پیروزی ملت مستضعف ایران را بر تمام جهانخواران شرق و غرب مسئلت دارم و باز هم عاجزانه می خواهم که دعایم کنید و برایم دعا بخوانید که سخت محتاجم به دعا

اطلاعات دیگری از این شهید در دست نیست

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی