‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

.
         

         
         



وصیت نامه:

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیة فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی
سوره فجر آیه 27 الی آخر


ای نفس قدسی مطمئن و دل آرام به یاد خدا امروز به حضور پروردگارت باز آی
که تو خشنود به نعمت های ابدی او و او راضی از اعمال نیک توست. باز آی و در صف بندگان خاص من درآی و در بهشت من وارد شو

من مات بغیر الوصیة مات میته الجاهلیة             رسول اکرم  (ص)

کسیکه بدون وصیت بمیرد مثل زمان جاهلیت بی دین مرده است
خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است. شهید نظر میکند به وجه الله.         امام خمینی

شهادت میراث ائمه اطهار و اولیاء خداست.           آیت الله منتظری

شهادت تزریق خون است به پیکر اجتماع          آیت الله مطهری
با سلام و درود فراوان به روان پاک شهیدان و جانبازان اسلام و قرآن و با سلام و دعای خیر به روان و روح بزرگ رهبر عظیم الشأن ، امام امت، خمینی کبیر ، این حسین زمان و یاور مستضعفان و با سلام گرم به تمامی شما عزیزان که پای صحبتم نشسته اید.
وصیت نامه ام را که یک وظیفه شرعی و اسلامی می باشد شروع میکنم. بعد از شهادت به یگانگی خدا و نبوت و رسالت انبیاء علیهم السلام و امامت ائمه دوازده گانه و آنچه تمام مومنین ایمان دارند اعتقاد دارم و شهادت میدهم که حضرت محمد (ص) فرستاده خدا می باشد. در این لحظات حساس و گرانقدر و فراموش نشدنی که تنها بیاد خدا و با اراده او حرف میزنم امیدوارم مورد رضا و بخشش خداوند قرار گرفته باشم و همانطور که امام بارها فرموده اند ، منطق ما مومنین منطق قرآن است.

بنابراین اینجانب به این منطق صریح قرآن اعتقاد و یقین داشته و راهم را که همانا اسلام راستین محمدی استبا آگاهی و شناخت کامل انتخاب نمودم به خاطر خدا و برای جهاد مقدس

از پدر گرامی و بزرگوارم می خواهم که کوچکترین ناراحتی و افسردگی به خاطر من نداشته باشندو باید افتخار کنند که فرزندی حقیر و ناقابلی را تقدیم اسلام داشته اند. آرزو میکنم وقتی پدرم خبر شهادتم را شنید دو رکعت نماز شکر به درگاه حق تعالی به جای آورند و دعا کنند که خدا مرا در زمره پاک شهیدان حق قرار بدهد و از پدر رنجور و شجاعم می خواهم که کوچکترین اشکی برای من نریزد و اگر گناهی در حق او کرده ام به خاطر خدا مرا ببخشد و ان شا الله اسلام همیشه پیروز باشد و از همین جا دست پدرم را می بوسم و افتخار میکنم که پدری همچون شما داشتم و خیلی سعادت بزرگی است که ان شا الله نصیبم گردیده است.
خداوند ان شا الله به شما پدر انقلابی و حزب الهی صبر یعقوبیعنایت بفرماید

و اما تو مادرم. شما که شب و روز برایم زحمت کشیدی و به این مقام رساندی، قلب پاک و پر از مهرتان را می بوسم و امیدوارم شیر پاکت را بر من حلال گردانی و اگر کوچکترین گناه از من سر زده است به خاطر خدا ببخشی که اگر نبخشی خدا هم مرا نخواهد بخشید. مادر جان دلم می خواست برای آخرین بار هم صورت نبارک شما را می بوسیدم . اگر سعادت نصیبم شد دوست ندارم و راضی نیستم برایم گریه کنی . این آرزوی من بوده است و از جد بزرگوارت فاطمه زهرا (س) درخواست کرده ام که شهادت را نصیبم بگرداند و از خدا بخواهد که در خونم در راه اسلام بغلتم.
مادر جان برایم دعا کن که با شهیدان بزرگوار اسلام محشور شوم. اصلا برایم ناراحت نباش. امیدوارم دیگر برادرانم را همچون من تربیت کنی و به اسلام تقدیم بداری

از خواهرانم تقاضا میکنم در راه اسلام و قرآن ثابت قدم باشند و رسالت خود را فاطمه گونه انجام دهند و اصلا نگران من نباشند و در امر تربیت بکوشند و سعی کنند امیدهای امام را به جامعه اسلامی تحویل دهند. از خواهرانم می خواهم اصلا برای من گریه نکنند و سر قبرم ساده رفت و آمد کنند و صبر را پیشه کار خود سازند و مبادا خدای نکرده از مسیر اسلام و انقلاب خارج شوند.

از برادران تازه به دوران رسیده ام می خواهم که در پیشرفت دین و ایمانشان کوشا باشند و زیاد مطالعه کنند. در بهترین ارگانها همچون سپاه پاسداران فعالیت نمایند و لحظه ای نماز را ترک نکنند. مادرم و پدرم را تنها نگذارند که آنها دوری و رنج مرا حس کنند. در هرکاری به آنها کمک کنند و همیشه با خوش اخلاقی و خوش رفتاری با آنها رفتار نمایند.





اطلاعات دیگری از این شهید در دست نیست

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱)

من عاشق این شهیدم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی