‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

بسیجی شهید محمد اشرفی

فرزند مرحوم حاج علی میرزا اشرفی

تاریخ تولد   : 1343

تاریخ شهادت : 1/3 /1361

محل شهادت : دشت عباس

نام عملیات : فتح المبین

در محضر شهید:

بنا به وظیفه ای که احساس نمودم و برای خدمت به اسلام و قرآن و جلوگیری از تجاوز به مملکت اسلامی و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی و سرتاسر جهان داوطلبانه و با اجازه پدر و مادر در بسیج سپاه پاسداران ثبت نام نموده و پس از آموزش به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده ام. با عرض سلام به ساحت مقدس امام زمان (عج) و با درود بر نایب بر حقش امام خمینی که از خداوند می خواهم از عمر من بکاهد و به عمر با برکتش بیفزاید. و درود فراوان بر تمامی شهدای اسلام به خصوص شهیدان جنگ تحمیلی.

من از برادران و خواهرانم و دوستان می خواهم که اگر من شهید شدم راهم را ادامه دهند و در خط امام و پیرو ولایت فقیه و در راه اسلام قدم بردارید و از احکام اسلام سرپیچی نکنید که به قول امام هرچه بخواهیم در اسلام است. از پدر و مادر عزیزم که برایم زحمت کشیدند می خواهم که اولا از من راضی باشید.اگر بی احترامی به شما کرده ام مرا ببخشید و حلالم کنید. اگر شهید شدم گریه و ناراحتی نکنید زیرا که من خوشحالم. صبر کنید که  خدا صابران را دوست دارد.

خداوندا از تو می خواهم هرچند من لیاقت شهادت را ندارم اما تو به فضل و کرم خودت این سعادت را نصیب من بگردان

 

چشم موذن به راه ،در پس تکبیرها

 اشهد ان لااله الالله رسید نوبت تقدیرها

 

قاف وشین وحرف عین همره پیر خمین

اشهدان الحسین ، حی علی التیرها

 

قالی پا خوردنی ، هیئت وسینه زنی

پای به بندت نکرد ، حتی زنجیرها

 

عکس شهیدان ما ، مسجد بعد از شما

آه چه زیبا شده ،در پس تصویرها

 

بغض پدر له شده ، کوچه پر از مه شده

بعد شما ده شده ، بیشه ای از شیرها

 

شعر از محمد تقی عابدی

یاد مرحوم حاج علی میرزا اشرفی موذن همیشه اذان گوی روستای سینقان وبه عبارت بهتر بلال روستا بخیر . حتی اگر در روستا نبود اذان ضبط شده وی از پشت بلند گو پخش می شد. روح مرحوم حاج علی میرزا اشرفی وفرزند بزرگوار شهیدش محمد اشرفی قرین الطاف بی کران الهی باد یادشان به خیر ونامشان گرامی باد .

 

اطلاعات دیگری از این شهید در دست نیست

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی