‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

آشنایی با اهالی

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنیددر وبلاگ بروبچه های سینقان می توانید با اهالی روستا آشنا شوید. پس با بخش آشنایی با اهالی همراه باشید. عکس فوق متعلق به یکی از اهالی سینقان است. دوستانی که ایشون رو میشناسن معرفی شون کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۰
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۰)

برادر کربلایی قاسم صالحی
آقای قاسم صالحی
آقای قاسم  صالحی.خدا حفظش کنه.یادم هست با مرحوم غلامحسین صالحی دعوای سختی کرد
یه کم عکس رو کوچیکتر کن .این که همش دماغه!!!
آفای قاسم صالحی کسی که این خاطره را من از او دارم . در آنزمان که کنکور دو مرحله ای بود من در مرحله اول قبول شده بودم و روز آخر که داشتم برای مرحله دوم میخواندم و فردای آن زوز مرحله دوم کنکور بود ساعت 4بعد از ظهر گفتم برم بیرون یه هوایی عوض کنم اتفاقا گذرم به چاله سیل جایی که میدان فوتبال مدرسه راهنمایی بود افتاد دیدم بچه ها فوتبال میکنن هوس کردیم بازی کنم جای یکی از بچه ها رفتم داخل زمین فوتبال. در حین بازی زمانی که میخواستم توپ پاس شده هوایی را باهد داخل دروازه حریف کنم . آقای صالحی که نوک حمله بود برگشته بود دفاع و ضربه برگردونش به جای دفع توپ مستقیما نشست رو صورت من وبینی من شکست و فردا به جای صندلی کنکور روی تخت بیمارستان نیکویی قم بودم.
خیلی آشومه کل آق محمدو دوره ..  ا  بچای  بچاش باد بوشه 
هرکی هست سینقونیه.تو جیب جامیشه؟
اوه اوه اوه  چقدر همه خاطره خوب دارن از ایشون!!! ولی ما ایشون رو قبول داریم.حتی با همین دماغ گنده. خخخخخخخخخ
قاسم صالحی 

ننه یا حرضت عباس این دیگه کیه؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی