‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

تصاویر قدیمی اهالی

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۸)

دمتون گرم
سلام
فوق العاده بود

یکی از معدودکسانی که همه سینقون بهش مدیونند
آسیداکبر قهاری به همراه والده
سلام اقای قهاری  خدا مادر خوبتونو قرین رحمت واسعش قرار بده در این ماه عزیز . یهویی خیلی دلم براش تنگ شد. خدا رحمت کنه همه پدر مادرا رو
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۷:۴۲ مهدی باقری
دستتون درد نکنه..بعد از چند وقت رکود واقعا عالی بود
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۱ سینقان دشت
عکسهارو از کجا می آرید؟؟
فکر نکنم خود صاحبهای عکس، این عکسها رو داشته باشند
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۸ سینقانی اشل
سلام من که گیج شدم !؟یه نفر همه رو معرفی کنه من عباس خاتون ،امیر؟و اکبر آقارو شناختم.والده کیه؟والبته امراله وعزیزمن و
سلام نماز روزه هاتون قبول عکس دوم مرحوم مرحمت مرتضوی سومی درکنار دودامادش آقایان کریمی واصغری هست چهارمی وپنجمی مرحوم امیر کریمی ششمی سید اکبر قهاری درکنارش مهندس حبیب‌الله اصغری هفتمی اکبراقا هشتمی شیرعلی شاه محمدی وسید حسن قهاری وامرالله کریمی نهمی سیداکبر قهاری درکنار والده

سلام میشه دونه دونه عکسها رو معرفی کنید اخه من همه رو نمی شناسم در ضمن هر کی عکسا رو گذاشته دستش درد نکنه اگه خودش رو معرفی کنه ممنون میشم با تشکر  از کسی که عکسای قدیمی رو ارائه داده

سلام  من منتظرم تا  افراد داخل عکسا رو معرفی کنید

سلام

خوانندگان محترم

 اگه گفتین درعکس ششمی (2نفره) اون آقا پسر چه کسی هستش؟

احتمال زیاد عکس‌های آلبوم آقای امراله کریمی هست.

بابا دمت گرم.

اون عکس 2سالگی‌ام را که بین زمین و هوا هستم  را هم میدادین.

سلام هر کی افراد داخل هشتمین عکس رو می شناسه معرفی کنه
جواد خودتی چقدر بزرگ شدی بابا چه تیپی هم داشتی مراقب باش
سلام بابا من که گفتم اون آقاپسر مهندس حبیب الله اصغری هست

سلام طاها خوبی می تونم ازت بپرسم که خودت هم این عکسا رو داری یا فقط می شناسیشون که اسماشون رو گفتی

سلام خودم اکثر این عکسها رو گرفتم 
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۵ محمدرضا احمدی
به به آقاجون ما را نگاه سید اکبر آقای گل
سلام اکثر این عکسهارو خودم گرفتم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی