‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

اطلاعیه

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

به اطلاع میرساند به مناسبت سومین روز و هفتمین روز درگذشت مرحومه مغفوره خانم فاطمه یوسفی همسر میرزا حسین اسماعیل بیگی مراسم ختمی در روز پنجشنبه مورخ ۹۳/۹/۱۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰ در مسجد جامع روستای سینقان برگزار میگردد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۷
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۴۰)

واقعا متاثرشدم،روحش شاد .
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۳ شکرالله احمدی- بهمن احمدی
مصیبت درگذشت مر حومه فاطمه یوسفی را اولا به همسر ایشان وهمچنین به فرزندان ایشان مخصوصا جناب آقای هادی اسمایل بیگی وخانواده محترم یوسفی وکلیه وابستگان تسلیت عرض نموده وبقای عمر ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم ما را در غم خود شریک بدانید روحش قرین رحمت الهی باد ویادش گرامی
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۱ سید علی و سید احسان مرتضوی
هادی جان درگذشت مادر گرامیتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای شما طول عمر مسئلت داریم...
اصلا باورم نمیشه وقتی شنیدم خیلی گریه کردم......
من هم به نوبه ی خود مصیبت وارده را به همسر و فرزندانشان و خصوصا آقای هادی اسماعیل بیگی تسلیت عرض میکنم.
 سلام حضور دوستان عزیز و گرامیم برادر هادی و قدرت اله اسماعیل بیگی. تسلیت واژه کوچکی است درمقابل این مصیبت بزرگ      
     بدینوسیله مصیبت از دست رفتن مادرمهربانتان  رابه شما و خاندان محترم اسماعیل بیگی ویوسفی تسلیت و ازخداوند متعال غفران الهی را برای آن مرحومه مسئلت دارم
سلام.
خیلی از شنیدن این خبر متاثر شدم.روحشون شاد باشه وبا بانو فاطمه زهرا محشور بشن.ضمنا به اقا هادی وخانواده محترمشون از صمیم قلب تسلیت میگم.برای شادی روحشون فاتحه وصلوات.
۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۷:۴۸ مهدی باقری
خیلی ناراحت شدم.من هم مصیبت وارده را به فرزندانش مخصوصا آقاهادی و آقاقدرت الله وهمینطور همسرش تسلیت عرض میکنم خدا بهشون صبر بده خیلی سخته
۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۸:۱۱ حسین ثرایی
با سلام
 درگذشت ناگهانی خانم فاطمه یوسفی را به همسرش  وهمچنین آقا هادی وقدرت اله ودختران آن مرحومه تسلیت میگیم واز خداوند منان علو درجات را برای آن مرحومه  مسئلت دارم روحش با فاطمه زهرا(س) محشور باد  خدا به حق خانم زینب (س)به بازماندگان صبر بده شادی روحش صلوات.
۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۹:۳۷ حسن ابراهیمی
با سلام مصیبت جانسوز این همسایه گرامی را خدمت شما و خانواده های وابسته تسلیت عرض می کنیم و علو درجات برای ان عزیز سفر کرده ارزومندیم 
از طرف همسایه ات مریم و فرزندان 
خانواده محترم اسماعیل بیگی و یوسفی خصوصا آقا هادی عزیز                                                                                                 غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما وخانواده محترمتان صبر و شکیبایی وبرای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۷ سیدحسین قهاری
باسلام
مصیبت در گذشت   خانم فاطمه یوسفی را به همسرش و همچین اقا هادی وقدرت اله وخانواده محتر م یوسفیان وکلیه وابستگان تسلیت عرض نموده  ما در غم خو د شریک بدانیدوخلیی ناراحت شدم برای .
روحش شاد وقرین رحمت الهی .
ویادش گرامی

۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۴ سیدحسین قهاری
با سلام
مصیبت در گذرشت خانم فاطمه یوسفی را به همسرش حاج اقا اسماعیل بیگی وهمچین اقایان هادی وقدرت اله وخانوادهایی متحرم یوسفایها تسلیت عرض نمودوما را در غم خو د شریک بدانید وخلیی خلیی ناراحت شدم.
روحش شاد
ویاد ش گرامی
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۰ رضا قهاری
من هم به نوبه خودم درگذشت این مرحومه را به خاندان یوسفی و اسماعیل بیگی خاصا دوستان عزیزم آقاهادی و آقا قدرت تسلیت عرض می کنم . انشالله روح این مرحومه به حق این ماه قرین رحمت باشه .



۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۰ علیرضا صالحی
جناب آقای کربلایی اسماعیل بیگی و خانواده محترم معزا
  باسلام
  مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه طلب آمرزش و مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستارم .
                                                    ما را در غم خود شریک بدانید
نبودن تو
فقط نبودن تو نیست
نبودن خیلی چیزهاست
ما بی تو فقیر شده ایم "مادر ".............
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۷:۱۱ حسین شاه محمدی
بزرگ بود واز اهالی امروز بود .
                                   وبا تمام افق های باز نسبت داشت .

دوست بزرگوار جناب میرزاحسین اسماعیل بیکی !
غم ازدست دادن همسر مهربانتان را خدمت شما و آقازادهاوصبیه ها به ویژه هادی عزیز تسلیت عرض می نمایم.  روحش شاد .
                               
سلام من نیز به نوبه خودم این مصیبت بزرگ رااولا به بزرگ خانواده حاج اقا اسماعیل بیگی بعد به دوست خوبم اقاهادی واقا قدرت الله وهمچنین دخترانش وخانوادهای یوسفی تسلیت عرض مینمایم امیدوارم خداوند به همه شما عزیزان صبر جمیع وبرای ان عزیز از دست رفته علو درجات عنایت فرماید مارانیز در غم خود شریک بدانید.واقعا از ته قلبم ناراحت شدم ..............
سلام.
من هم این مصیبت را به دوست گرانقدر آقای هادی اسماعیل بیگی ، پدر بزرگوار و برادرشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند برای آن مرحومه علو درجات را خواستارم
۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۶ دکتر سمیه مرادی

تسلسیت واژه کوچکی ست برای ابراز همدردی چنین فاجعه عظیمی .خدمت عزیزان بازمانده ابیاتی از مولوی مینویسم، باشد که تصلی جان گردد.

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد

گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

برای من تو مَگِریْ و مگو: «دریغ! دریغ

به دام دیو دراُفتی دریغ آن باشد

جنازه‌ام چو ببینی مگو: «فراق! فراق

مرا وصال و ملاقات آن زمان باشد

مرا به گور سپاری مگو: «وداع! وداع

که گور پرده جمعیت جنان باشد

فروشدن چو بدیدی برآمدن بنگر

غروب شمس و قمر را چرا زیان باشد؟

کدام دانه فرورفت در زمین که نرست؟

چرا به دانه انسانت این گُمان باشد؟!

تو را چنین بنماید که من به خاک شدم

به زیرِ پایِ من این هفت‌آسمان باشد


۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۹ محمد مرادی
سلام
من هم به نوبه خود این مصیبت بزرگ را به دوست خوبم کربلایی میرزا حسین

 همسر ازدست داده و فرزندان ان مرحومه وخانواده  محترم یوسفی

 تسلیت وتعزیت عرض میکنم

و برای روح ان مرحومه ارزوی علو درجات را از درگاه باری تعالا خواستارم




۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۹ سید جواد مرتضوی
با سلام

من هم به نوبه خود این مصیبت را به دوست عزیز کربلایی میرزا حسین اسماعیل بیگی و فرزندان این مرحومه تسلیت عرض مینمایم و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستارم.

۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۳ زائر پاپتی
مصیبت درگذشت مرحومه فاطمه یوسفی را به همسر ایشان وهمچنین به فرزندان ایشان و خانواده محترم یوسفی وکلیه وابستگان تسلیت عرض نموده •••///

خانواده محترم اسماعیل بیگی من هم مصیبت وارده رابه شما تسلیت عرض میکنم انشالله که خداوند بهتون صبر بده.
آبروی اهل دل ازخاک پای مادراست
هرچه دارند این جماعت ازدعای مادر است 
آن بهشتی راکه قرآن میکندتوصیف آن
صاحب قرآن بگفتا زیرپای مادر است
من هم به نوبه خو د مصیبت وارده را به خانواده ایشان وخانواده یوسفی تسلیت عرض مینمایم ما را در غم خود شریک بدارید
۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۹:۰۵ مجید حسینی
با عرض سلام:
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده آن مرحومه، بالاخص دوستان گرامی آقا هادی و قدرت الله، تسلیت عرض نموده، و باقی عمر عزیزان به همراه عاقبت بخیری را برای بازماندگان آن مرحومه از خداوند منان خواهان و خواستاریم....
روحش شاد.....
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۲ هیئت تعزیه خوانان (محجوبی)
*کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام  ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض میکنیم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۸ محسن اسماعیل بیگی
جناب آقای هادی اسماعیل بیگی ضمن آرزوی سلامتی برای بازماندگان آن مرحومه مراتب تسلیت ایجانب را پذیراباشید.
۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۸ سید محمد امین قهاری
من هم به نو به خودم مصیبت وارد شده را به خانواده محترم یوسفی و مخصوصا اقا هادی تسلیت عرض میکنم
۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۵۱ رضا اسکندری
از باغ دو در نخورده بر خواهی رفت/کردم خبرت که بی خبر خواهی رفت
آماده مرگ باش که در کنج لحد/امشب نروی شب دگر خواهی رفت
حقیر هم مصیبت وارده رو خدمت مداح اهل بیت(ع)حاج میرزا حسین اسماعیل بیکی و همچنین دوستان عزیزم آقا هادی و آقا قدرت الله تسلیت عرض کرده و از خدامند منان علو درجات برای آن مرحومه و صبر و طول عمر با عزت برای بازماندگان خواهان و خواستارم.
۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۴ شیخ حسین محمدی مزوشی
جناب اقای حاج حسین اسماعیل بیگی وفرزندان برومند ایشان داماد های گرامی  به خصوص جناب اقای حسن محمدی مصیبت وارده را به شما وخا نواده محترمتان تصلیت نموده  برای ان م حومه علو درجات وبرای شما صبر واجر از در گاه ایزد منان مسئلت می نماییم .                 ازطرف انجمن مداحان دلیجان


۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۱ جواد از کاشان
برادران محترم اسماعیل‌بیگی
فقدان تأثرانگیز والده گرامیتان را به شما و ابوی گرامی‌تان وبیوت شریف وابسته تسلیت عرض نموده ، انتظار دارم اینجانب را در این اندوه و ماتم شریک و همدرد بدانید و رجاء واثق دارم که خدمات ارزشمند جنابعالی به عنوان یکی از خدمتگزاران به اهلبیت(ع) توشه‌ی ارجمند و صالحه ای برای روح پرفتوح آن عزیز از دست رفته در جهان آخرت خواهد بود .
غفران واسعه الهی را برای آن مرحومه و صبر و اجر فراوان برای بازماندگان مسئلت دارم .

خدا رحمتش کنه وبه خانواده اش صبر بده....

۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۹ برادران عابدی

باز یه بغضی گلومو گرفته

باز همون حس درد جدایی

من امروز کجامو  تو  امروز

            کجایی....

بنده نیز مصیبت جانسوز فقدان مرحومه خانم یوسفی را به خانواده محترم اسماعیل بیگی بالاخص دوستان خوبم اقا هادی و قدرت ا...تسلیت عرض مینمایم  و بقای عمر بازماندگان را از خداوند منان خواستاریم.خدایش بیامرزد

سلام. خوبید.
میگما
معلوم شد اینایی که با اسم ناشناس پیام میدن کی هستن!!وقت پیام تسلیت با اسم خودشون میان.خخخخخخ
سلام همشهری جونم منم کاملا باهات موافق هستم اون وقت شما هم دقت کردی که اصلا مدیر سایت هم بهشون نمیگه که چرا با دوتا اسم دارید نظر می دید خدا شانس بده ما ایرانیا کلا مرده پرست هستیم
سلام خوبید.
جناب اراس عزیز:
شاید از یه ای پی چند نفری بیان و هر کسی نظر خودشو بده.
ولی منظور من  این بود که کاش بهم دیگه توهین نکنیم در قالب یه اسم الکی.اگه حرف حقی داریم شجاعت داشته باشیم و با نام خودمون نقد کنیم نوشته های همدیگه رو.و محترمانه.نه با مسخره بازی و توهین.البته بحث طنز از بحث لودگی جداست.
اگه یکی میتونه یه  موضوعی رو از باب طنز نقد کنه که شیرین تر هم میشه.
سلام
جناب همشهری و اراس و ....................
اول به بیراهه زدی    فکر کردی زرنگی
من و دیگر دوستان به سایت زیاد سر میزنیم واز حسن مدیریت سایت و
ادب کسانی که با اسم حقیقی نظر می دهند کمال تشکر را دارم
ما به خاطر اینکه مردان با اسم زنانه و خانم ها با اسم مردانه وشما با چند اسم نظر میدهید به وبلاگ وزین سینقان سر میزنیم  اما چون شجاعت شما رانداریم که با نامهای دست ساز وارد شویم  بهتر میدانم که وارد بحث های شما نشوم
موفق باشید
پاسخ:
سلام
یک درصد احتمال بدید که مخاطب شما فامیل و یا حداقل اهل روستای سینقان است. پس گذشت کنید و از مسائل انحرافی دور باشید. در مورد مطالب نظر بدید ، نه در مورد همدیگه
امام باقر (علیه السّلام) فرمودند : پشیمانی بر گذشت بهتر و آسانتر است از پشیمانی بر کیفر.
سلام.خوبید.
چه توپ پری داری اقا رضا.
هر جور راحتی.میخوای شرکت کن میخوای تماشا چی باش.
منم هیچوقت با چند نام نیومدم.پس حرفتو نشنیده میگیرم.
اونایی که اینکارو میکنن جواب گو باشن.
پاسخ:
سلام
یک درصد احتمال بدید که مخاطب شما فامیل و یا حداقل اهل روستای سینقان است. پس گذشت کنید و جواب همدیگه رو ندید و از هم ناراحت نشید
امام علی (علیه السّلام) فرموده اند: زشت ترین عیبها کم گذشتی از لغزش مردم و بزرگترین گناهان شتاب کردن در انتقام است.
اونی که زن هست ولی اسم خودش رو الکی گذاشته رضا توجه داشته باشه که من و جناب همشهری با هم تبادل نظر کردیم واصلا مگه ما چیز راجع به حسن یا عدم حسن مدیر سایت گفتیم  که  الکی خودتو به مدیر سایت می چسبونی خب ما هم از زحمات مدیر سایت تشکر داریم مگه ما چیزی به ایشون گفتیم در ضمن هیچکدوم از ما ازت نخواسته بودیم که وارد بحث ما بشوی خودت فکر کردی زرنگی که از اب گل الود ماهی بگیری در ضمن شما که اسمت دست ساز نیست پس چرا اسم واقعی خودتو نزدی تا ما هم ازت یاد بگیریم تازه من از روز اول با یه اسم نظر دادم نکنه خودت که با چند تا اسم نظر میدی فکر می کنی بقیه هم اینجورین
پاسخ:
سلام
یک درصد احتمال بدید که مخاطب شما فامیل و یا حداقل اهل روستای سینقان است. پس گذشت کنید و جواب همدیگه رو ندید
رسول خدا (ص) فرمودند : بر شما باد به گذشت ، زیرا نیفزاید برای بنده جز عزت، از هم بگذرید تا خدا به شما عزت دهد.
با تشکر از مدیر سایت فقط به خاطر شما چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی