‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

اطلاعیه

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

به اطلاع میرساند به مناسبت سومین روز و هفتمین روز درگذشت مرحومه مغفوره خانم اقدس آقاباقری همسر مرحوم سید حسین مرتضوی مراسم ختمی در روز جمعه مورخ ۹۳/10/۱2 از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰ در مسجد جامع روستای سینقان برگزار میگردد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۰
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۸)

مصیبت وارده رابه خانواده مرتضوی تسلیت میگویم
خدا بیامرزدش زن خوبی بود من که جدا ناراحت شدم 
خدا بیامرزدش زن خیلی مهربونی بود 
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۷ مهدی باقری
مصیبت وارده را به همه بازماندگانش بخصوص آسیدمهدی مرتضوی تسلیت عرض میکنم. خداوند بحق این ماه عزیز همه اموات را رحمت کند 
مصیبت وارده را به همه بازماندگانش تسلیت عرض میکنم.../
سلام چرا از درگذشت مرحومه سیده کوچک قهاری خبری درج نشده است ؟
پاسخ:
سلام باید یه نفر به ما خبر بده تا درج کنیم. علم غیب که نداریم. تمام خبرهارو یه نفر با بنده تماس میگیره و میگه اطلاع رسانی کنید.
من ساکن سینقان نیستم و اگر اهالی همکاری نکنند خبری از روستا ندارم. هرخبری برای درج دارید تماس بگیرید و اطلاع بدید اینم شماره:
09133708343
خدا رحمتش کنه
با سلام
من یکی از فرزندان مرحومه کوچک قهاری هستم تقریبا 20 روز قبل از فوت مادرم ایشان دربیمارستان چمران تهران بستری بودند که در شنبه شب مصادف با شهادت امام رضا (ع) فوت نمودندوپس از انتقال پیکرمرحومه به سینقان درروز یک شنبه14دی در سینقان (زادگاهش) پس از مراسم تشیع وبه خاک سپرده شد.مراسم سوم وهفت آنمرحومه نیز درمسجد جامع سینقان برگزارشدو همچنین مراسم یاد بودی در مسجد المهدی (خیابان مجیدیه جنوبی )تهران در روزجمعه93/10/12 برگزار گردید.
نثار شادی همه گذشتگان بخوانید فاتحه ام صلوات
إن شا ا... آمرزیده می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی