‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

اطلاعیه

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ


در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنیدهمچنین مراسم ختمی شبهای یکشنیه ودوشنبه 11و12بهمن ماه بعد از نماز مغرب وعشاء در مسجد جامع روستای سینقان برگزار می گردد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۱
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۱)

۱۲ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۱۵ مهدی باقری
خدا رحمتش کنه.مرد بی آزاری بود.من هم به نوبه خودم این مصیبت را به خانواده محترم ایشان بخصوص آقا مجتبی تسلیت میگم خدا بهشون صبر بده
عرض تسلیت به خانواده های عزادار   خدا رحمتش کنه یه زمانی مسئول حمام عمومی سینقون بود و زحمت زیاد میکشید
خدمت خانواده محترم وکلیه اقوام تسلیت عرض می کنم ازخداوند برای ایشان غفران وبرای خانواده صبر مسئلت دارم.
روحش شاد
خدا رحمتش کنه به بازماندگانش هم صبر بده .
هیچ متوجه شدید فقط خبر فوت را همش میدیم یکی نمیگه یه کی بدنیا اومده به خانوادش تبریک بگیم آخر چرا؟
توی این دوسه ماه گذشته که همش مجالس ختم وفاتحه خونی براه است
شما میدونید با این روندی مرگ و میر که پیش میره  مگه دیگه کسی تو ده باقی می مونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا بیامرز آدم نازنینی بود از خیلیها بیشتر زحمت کشید .دوستش دارم ودارم نه از مرده پرسش که می دونم او ن زنده تر از ماست .
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۳۷ حسن ملاقات کننده
خدا رحمتش کند خیلی زجر کشید ماها در بیمارستان بهشتی کاشان  راحت شد روحش شاد و به بازماندگان تسلیت عرض میکنم 
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۲ هادی اسماعیل بیکی
سلام بنده هم به خاندان داغدار تسلیت عرض می کنم . 
مهم نیست انسان چقدر مال واموال داشته باشه یا در چه منصبی مشغول به کار باشه . مهم اینه که تو اون منصبی که هست چقدر کار مردم رو راه می اندازه . ویا از ثروتش چقدر به نفع فقرا  می بخشه . منظورم از این حرف ها این بود که مرحوم حسن رفیعی هرچی که بود توی روستا کار راه انداز بود انسان بی ازار وزحمت کشی که هر جا کسی ازش کاری می خواست حتی به حد یک گوسفند سربریدن روی کسی رو زمین نمی انداخت انچه در وسعش بود برای راه انداختن کار دیگران انجام می داد.
روحش شاد
خدا رحمتش کنه
من همه به نوبه خود فقدان یک شخص محجوب و مظلوم روستامون رو اول به خانواده محترمشون و بعد به مردم روستا تسلیت عرض می کنم . انشاالله روحش قرین رحمت باشه .

در ضمن خیلی خوشحالم که دوست عزیزم آقا هادی اسماعیل بیگی با این وسع مصیبت، باز فعالیتش رو تو وبلاگ ادامه میده . از خداوند حکیم به حق رسول الله  ،صبر و طول عمر  باعزت برای خودش، پدرش و خانواده اش مسئلت می کنم .


یاعلی .
خدا بیامرزدش...
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۰ مجتبی کریمی
اینجانب از روستای مهدی آباد  اردهال  و اهالی این روستا مصیبت وارده را به تمامی اهالی با صفای روستای خوب سینقان تسلیت عرض می نمایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی