‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

آشنایی با اهالی

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

تصویری قدیمی از اهالی سینقان

دوستانی که میشناسن معرفی کنند

لازم به ذکر است نفر وسط مرحوم حاج عباس شفیعی پدربزرگ مادری پسرعموی بنده هستن!

(قابل توجه دوست عزیزی که تکیه کلامش شده فامیل میثم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۵)

سلام من بهتون سر زدم شما هم اگه دوست داشتی به سایت ما سر بزن.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۶ مهدی باقری
خدا رحمتش کنه..اون نفر اول آقای فروغی(اهل نراق)نیست؟
سینقانی : فامیل میثم
خخخخخخخخخخخخخخخ
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۹ سینقانی اشل
آقا میثم؛!این خیلی سخته.من فکر می کنم خودم هم فامیل شما هستم .زود از کوره در نرو ناراحت نشو .من وبلاگ شما خداحافظی نمی کنم (با)کار شما قابل تقدیر است حتی اگه  عکس فامیل میثم باشد .از این عکسها بیشتر در وبلاگ استفاده کنید.تو این عکس هم من فقط ف....ل شما را شناختم.موفق باشید.
عکسای قدیمی تر رو نشون بدین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی