‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

آشنایی با اهالی

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

مرحوم سیدعباس قهاری

روحش شاد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۷)

خدا بیامرزدش. 
مرد خوب و زحمتکشی بود.
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۳ مهدی باقری
خدا رحمتش کنه..همون عمو زنجیرباف معروف
خدا رحمتش کنه

یکی از زحمتکشان روستا

به نظر من از معدود افرادی بود که تیپ و قیافه اش به قدیمی های فیلم های تلویزیونی می خوره
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۸ سینقانی الاصل

روحش شاد, یادش گرامی باد.

خدا رحمتش کند. 
نقل است در سربازی با یکی از اهالی روستا هم کاسه می شوند. وقتی شریکش به سفره حمله می آورد می گوید: عزیز من جان من من مثل تو تو متل من این چه لقمه ای است برداشته ای؟ هوای دیگران را هم داشته باش و از آن به بعد با عنوان «سید عباس عزیز من» معروف می شود.
با آن کلاه نمدی و شال سیدی و قبا و گیوه و شلوار مخصوص فقط یک تفنگ برنو کم داشت که بشود مثل ریس علی دلواری.
یک پوشش دیگر هم داشت به نام «مچ پیچ» از قوزک پا تا نزدیک زانو بسته می شد تا پاچه شلوار به خار و سنگ بیابان گیر نکند. و فکر می کنم حدود یکصد سال پیش در سینقان رایج بوده است.
خدا همسر محترمشان را هم ربیامرزد مرحمت خانم مرتضوی
شادی روح هردو فاتحه ای قرائت کنید.
خدا رحمتش کنه.
خدا همه ی رفتگان را غریق رحمت واسعه خویش بفرماید.
آقا میثم بی زحمت این تصویر را هم که متعلق به مرحومه تازه گذشته مادر بزرگ بنده خانم بتول اسماعیل بیگی هست در وبلاگ قرار دهید.
توضیح: در این تصویر، دختر مرحومه اسماعیل بیگی و پسرش (مادر و دایی بنده) هم هستند.
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی