‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

تصاویر نماز عید فطر

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ق.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image را بزنید

در ادامه تصاویر نماز عید فطر امسال در سینقان را دانلود و مشاهده فرمایید. به مرور فیلم های مراسم اضافه خواهد شد.

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۵/۰۳
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۰)

پس عکس من کو

جناب آقای میثم شاه محمدی! عزیز دل برادر! این دومین باریه که دارم این تذکر رو بهت می دم. آخه تو چرا اصرار داری عکس ها رو به شکل فیلم بزاری تو وبلاگت؟ با این کارت فقط دو تا کار انجام می دی: 1- حجم رو می بری بالا 2-کیفیت رو میاری پایین. دست مریزاد! برادر من! همین تصاویر نماز عید فطرت 23 مگابایت حجمشه. با 23 مگابایت می تونی 46 تا عکس 500 کیلوبایتی بزاری تو وبلاگ. 500 کیلوبایت هم یعنی عکس با کیفیت عالی. اما تو این فیلم 23 مگابایتی که گذاشتی چهرۀ هیچ کسی معلوم نیست. اگه به تازگی با نرم افزار تبدیل عکس به فیلم آشنا شدی و دلت می خواد با این نرم افزار کار کنی اون یه حرف دیگه است. اما اگر واقعاً می خوای مخاطبان وبلاگت از مطالبت لذت ببرن، یه بار دیگه اون تصاویر نماز عید فطر رو این بار با فرمت عکس بزار تا بلکه بشه یه چیزی از توشون دید. خواهش می کنم از حرفای من ناراحت نشو. من از روی دلسوزی و علاقه این پیشنهاد رو دادم.

پاسخ:
سلام من قبلا هم عرض کرده ام. اولا وقتی قراره عکس روی وبلاگ درج بشه حجمش نباید بیشتر از 100 کیلوبایت باشه، چون عکس های با حجم بالا به راحتی باز نمیشن
دوما مراسماتی که برگزار میشن عکس های زیادی دارن. مثلا فرض کنید من بخوام 50 تا از عکس هارو بذارم روی وبلاگ
خب هر عکس حدود یک مگابایت حجم داره چون با دوربین با کیفیت گرفته شده، عکس یک مگابایتی رو که نمیشه گذاشت روی وبلاگ
پس باید یکی یکی بشینم و از کار و زندگیم بزنم و عکس هارو کم حجم کنم
خب حالا میخوام بذارم روی وبلاگ
پس باید دوباره بشینم و از کار و زندگیم بزنم و یکی یکی عکس هارو آپلود کنم
خب بعد از آپلود شدن حالا باید دوباره بشینم و یکی یکی بذارم روی وبلاگ. یعنی پروسه وقت گیری داره
بعد از صرف این همه وقت ، یک ماه عکس ها روی وبلاگ می مونه و بعد از یک ماه دو نفر زیر مطلب نظر میدن و میگن خوب بود!!!
این یعنی این همه وقت صرف شده برای هیچی!!!
بله اگر هر مطلبی 500 تا بازدید کننده داشت و حداقل 50 تا نظر دهنده
اونوقت آدم دلش میومد وقت بذاره، بازدید کننده های وبلاگ حتی زحمت یه نظر یه خطی دادن رو به خودشون نمیدن
همین مطلب تصاویر نماز عید فطر رو تا الان 48 نفر دانلود کردند. ولی مطلب چندتا نظر داره؟ 2تا!!!
بعد شما توقع داری من بشینم یکی یکی عکس براتون آپلود کنم؟
بازم خدا بهم خیر بده که عکس هارو تبدیل به اسلاید میکنم و براتون میذارم. چون همون کارم حدود نیم ساعت وقت میگیره
تا امروز این وبلاگ بی منت کار کرده و هیچ توقعی از کسی نداشته، ولی نباید لطف مکرر تبدیل بشه به حق مسلم!
شما هروقت به خودت زحمت دادی زیر هر مطلبی که تو وبلاگ درج میشه یه نظر بنویسی، بعد بیا ادعای ارث و میراث کن...
پس اگه دو هزار بار دیگه هم این تذکرو بدی، باز هم اینو میشنوی که من اینقدرها که شما فکر میکنید بیکار نیستم که بشینم یکی یکی برای شما عکس بذارم روی وبلاگ
چه خوشتون بیاد چه خوشتون نیاد
اگه دوست دارید عکس با کیفیت ببینید یه کم به خودتون زحمت بدید و برید سینقان و همه اهالی رو از نزدیک و با کیفیت بالا ببینید.
سلام اقا میثم خسته نباشید عیبی نداره شما همین طوری عکس بګذارید
آقا میثم صلوات بفرست ولش کن حرف زیاده
ولی اگر میخوای نظرات سایت بره بالا باید موضوعات به چالش کشیده بشه
اگر اینطوری بشه چی میشه...
پاسخ:
کشیده بشه، ما که حرفی نداریم

میثم جان خوب از اول می گفتی که بلد نیستی تا من راهنماییت کنم. تو نه نیاز داری یکی یکی حجم عکسا رو کم کنی، نه نیاز داری یکی یکی عکسا رو آپلود کنی، و نه نیاز داری اونا رو یکی یکی بزاری رو وبلاگ. فقط کافیه از ادوب اکروبات استفاده کنی که یه نرم افزار عادیه که همه دارنش. در این نرم افزار دکمۀ «combine files into a single PDF» رو بزن، بعد همۀ عکسا رو از تو کامپیوترت بردار. این طوری همۀ عکسا تو یه فایل پی دی اف جمع می شن. بعد برای کم کردن حجم فایل، از منوی File دکمۀ Save as other و بعد Reduced size PDF رو انتخاب کن. با این کار می تونی یه فایل پی دی اف داشته باشی که توش 100 تا عکس با کیفیت عالی باشه اما حجمش حدود 15 مگابایت بیشتر نباشه. اگه ساختن اون فیلمه نیم ساعت وقتتو می گیره، ساختن این فایل پی دی اف فقط 5 دقیقه وقت لازم داره. یک بار هم بیشتر نمی خواد آپلودش کنی یه بارم بیشتر نمی خواد بزاریش رو وبلاگ. برای نمونه من یه همچین فایل پی دی افی ساختم که از لینک زیر می تونی دانلودش کنی. می بینی که حجمش حدود یک و نیم مگابایته اما 10 تا عکس با کیفیت عالی توشه.

و اما راجع به کم شدن تعداد نظر دهندگان وبلاگت. به نظر من دو علت داره: اول این که وقتی تو عکسای اون فیلمه هیچ چیزی جز شبح و سایه دیده نمی شه مردم دربارۀ چی چیش نظر بدن؟! یه بار عکسای با کیفیت رو بزار تا سیل نظرات رو ببینی. دوم این که تو با این برخورد تندی که با همین اندک نظر دهندگانت داری چطور انتظار داری که مردم دورت بگردن؟!

الانم نمی خواد جواب منو بدی. به جاش برو اون عکسا رو با همین روشی که توضیح دادم بزار تو یه فایل پی دی اف و بزار تو وبلاگت.

فایل پی دی اف حاوی عکس

پاسخ:
امروز آکروبات نصب کردم. ممنون از آموزشی که دادید. از این به بعد عکس هارو پی دی اف میکنم
پس آقا میثم نظرات سایت را نشون بده سانسور نکن چون شاید ی نفری بدش بیاد. بد میگم بگو بد میگی....
پاسخ:
کدوم نظر؟
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۹ سینقانی الاصل
با تشکر ، آقا عمو ناراحت نشو از کارو زندگیت هم نزن یکی دو عکس خوب بزار چون بهتره که هیچه معلوم نباشه شما که مسجد را ساختی محرابش را هم بساز باز هم تشکر داداش خدا قوت
عالی بود
خیلی خوب خسته نباشید
پاسخ:
سلام برای ارسال عکس به وبلاگ یا از طریق واتس آپ و یا تلگرام برای بنده ارسال کنید به شماره 09133708343
یا از طریق ایمیل ارسال کنید به deliran3@gmail.com
یا عکسهای خود را آپلود و سپس لینک مربوطه را در قسمت نظرات درج کنید
ممنون
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی