‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

تصاویر محرم 93 سینقان

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

برای نمایش در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۹
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۲۷)

۱۰ آبان ۹۳ ، ۰۷:۲۳ مهدی باقری
قبولتون باشه...گوشت و لوبیا هم زدید به بدن..نوش جونتون
سلام قبولتون باشه ممنون از عکسا ولی بعضی از عکسا کیفیتشون پایینه   التماس دعا
سلام کدوم کوهه ؟
بابا این که واضح نیست کی به کیه یه عکس خوب بگیرید 
آقا میثم فعال شدی...
پاسخ:
سلام حالا ببینم میتونی چشممون بزنی...
قبولتون باشه ولی یه سوال سطل زباله های روستا کجا بود؟!! لطفا کسی جواب بده ما مجبور شدیم کل زباله هاروخودمون با دست جمع کنیم. اخه این چه وضعی بود؟!! دوما اگر مسوولین روستااگربه کسی دسترسی دارید خطهای تلفن روستا روپیگیری کنید چرا وقتی یه باد میاد خطوط تلفن قطع میشه؟!! چراکسی پیگیری نمیکنه خوشحال میشم کسی جوابمو بده.البته من انتقادنکردم فقط خواستم یاداوری کنم
عاغا ما خعلیییییییی دوس داشتیم بیایم ولی جور نشد.چون ی سال عاشورا اونجابودیم تعزیه اینا بود خیلی دوس داشتم مراسمشونو مخصوصا تعزیه.ولی خو جور نشد...
عذاداریاتون قبووووووول
درضمن وب جدیدم مبارک ایشالا چرخش بچرخه
سلام اگه میشه عکسهای محرم امسالم بزنید مخصوصا دوباره که تو مسجد که چه خبربود
سلام عکسهای تعزیه رو هم بزنید ضمنا چراپسر حاج  محمود سینقون نمیاد؟ودمش گرم مجتبی هاشمی باخوندنش خدایی من کیف کردم

مجددا سلام هر چی فکر کردم نتونستم اسم بعضی افراد و به یاد بیارم میشه کنار هر عکس اسم صاحب عکس و بزنید تا ما بشناسیمش ممنون میشم خدا اجرت بده خدا خیرت بده

پاسخ:
کم کم اهالی روستا رو با عکس و اسمشون درج می کنیم

ببخشد اسم مداح و میشه برام بنویسید اخه من اسم خیلی واسم مهمه راستی میشه از غذاهای سنتی که در سینقان رسم بوده برامون توضیح بدین و طرز تهیه اش رو بگین من به اشپزی خیلی علاقه دارم اگه جوابمو ندین ناراحت میشم و شاید میگم شاید باهاتون قهر کنم

پاسخ:
اسم مداح رو من نمیدونم از بچه ها هر کی میدونه بگه، غذاهارم باید از مادر بزرگا بپرسید من چیزی خاطرم نیست. بازم اگه کسی میدونه تو نظرات بگه

آخه هکثر مادربزرگا مردن من چه جوری ازشون بپرسم یه جوری خودت از پیرزنهای روستا بپرس اونا بهتر واردن

از ناراحتی دیکته ام اشتباه شد منظورم بود اکثر

کدوم یکی از شما می دونین کرایه ماشین از سینقان تا شهر چقدر میشه با مینی بوس چقدربا سواری چقدر وبا آزانس چقدر
پاسخ:
هرکی میدونه جواب بده
آژانس فکر کنم 15 تومن باشه سینقان به دلیجان
اگه میشه خبرای عروسیا رو هم اعلام کنید فقط هرکی می میره اطلاع میدید اخه ادم چقدر تحمل داره ما منتظر خبرای شاد هم هستیم آدمو بیشتر ناراحت می کنید تا خوشحال اونوقت آدم رغبت نمی کنه بیاد تو سایتتون سر بزنه
با سلام و خسته نباشید جواب سوال راجع به عروسیا رو بهم ندادی
پاسخ:
اگه تو صفحه تریبون آزاد بپرسی جواب میدم
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۳ سیدمجتبی قهاری
سلام قدر این روستا واهالی و این مراسمها رو بدونید وبدونیم
آراس جون فکر کنم کلی سوال ذهنت رو در گیر کرده چقدر سوال داری!!!!!!!!! سینقونی هستی؟؟؟؟!!!!!!!!!!
خیلی هم...............

سلام به لیلی اخر پیامت ناقصه خیلی هم چی ننوشتی چرا کامل کن ج بدم

جواب بده لیلی
شفای تمام مریض های اسلام مخصوصا اراس بلند صلوات برررررفسسسست!!
مزوشی جون برو دو کلاس درس بخون بعد بیا تو سایت اشتباه نوشتی صلوات بفرست نه اینکه صلوات برفست اگه از پیش دبستانی شروع کنی کم کم با سواد میشی
اراس جون ترسیدم..........
خیلی هم از نظرات ایراد نگیر...............
اراس واقعا که....این دفعه واقعا ازخدا شفاتو میخوام.....من به زبون جاهلی بفرست رو نوشتم برررررفست.شما اگه بچه متصل باشی با تکرار حرف ر که نوشتم متوجه میشدی!!
پاسخ:
در نظر داشته باشید با هرگونه توهین و یا لحن غیر دوستانه در وبلاگ به شدت برخورد و آی پی خاطی مسدود خواهد شد

مزوشی همون بهتر که جوابت رو داده من دیگه بهت محل نمیزارم

بچه ها سلام چرا به اراس توهین می کنین و باهاش برخورد بدی دارین خب گناه داره به نظر من باهاش دوس باشید دعوا نکنید سر هیچ وپوچ اخه چه معنی میده نگا به سند و سالدون بکنید خجلت بکشید
پاسخ:
  بچه ها منظور بدی ندارن، مطمئن باش هرکس برخورد بدی داشته باشه نظرش تایید نمیشه
من که توهین نکردم...اما بازهم به خاظر تذکرتون مرسی
پاسخ:
درود بر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی