‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

تصاویر عزاداری ایام محرم (سری سوم)

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۳۹ ب.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزیه Reload Image  را بزنید

سری سوم تصاویر عزاداری ایام محرم به همراه مراسم تعزیه در روستای سینقان را در ادامه مشاهده فرمایید.

در صورتی که ویدئو های وبلاگ را مشاهده نمیکنید لطفا نرم افزار فلش را متناسب با نوع مرورگر خود

(که ان شاالله فایرفاکس است) از اینجا دانلود و نصب کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۹)

ممنون از عکسا ولی خواهش می کنم از مراسم شام غریبان هم برامون عکس یا کلیپ بزارید

پاسخ:
به زودی
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۴ سید احسان مرتضوی
چند روزی می شود قهر است با او دخترش

خوب بازی کرد نقشِ شمر را در تعزیه....


سلام آقای سید احسان مرتضوی میشه بپرسم کی نقش شمر رو بازی کرده به من بگید اخه من اسامی رو بلد نیستم
خواهش می کنم هرکی جوک یا smsسینقانی بلده بزاره تو سایت
پاسخ:
منم خواهش میکنم نظراتی که مرتبط با مطالب نیست رو تو صفحه تریبون آزاد درج کنید
ممنون
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۸ سید احسان مرتضوی
علیک سلام آراس
نقش شمر رو استادم آقای غلامحسین محجوبی بازی کردن

۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۴ مصطفی قهاری
دیگه تو جوک میخوای چکار؟اقای مرتضوی یه شعر زیبا فرستادن بعد اومده بنده خدا زیرش نوشته کی نقش شمرو بازی کرده!!!؟؟؟
مگه چیه اقا مصطفی خب من واسم سواله که نقش شمر رو کی بازی کرده 
مگه چیه اقا مصطفی خب من واسم سواله که نقش شمر رو کی بازی کرده 
سلا واقعا ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی