‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫ ‏‫‏‫
‏‫‏‫

آشنایی با اهالی

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ق.ظ

در صورت باز نشدن این تصویر روی این متن کلیک راست کرده و گزینه Reload Image  را بزنید

یکی از اهالی قدیمی روستا

دوستانی که میشناسن معرفی شون کنند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
مدیر سایت

وبلاگ روستای سینقان موافق و یامخالف نظرات تایید شده نیست و تمامی مطالب ارسالی، دیدگاه و نظر شخصی کاربران است. تعداد نظرات این مطلب:  (۱۳)

آقای محمد علی اشرفی ... پدربزرگ آقای حمید اشرفی ..
آفرین کنجکاو درست گفتی
کدخدا ی سینقان مرحوم اشرفی فامیل میثم
پاسخ:
 میدونید من با صاحب این عکس چه نسبتی دارم؟
ایشون پدربزرگ پسرعمه ی پدر من هستن!
به هرحال جناب سینقانی من با خیلی از اهالی سینقان نسبت فامیلی دارم. اگر از دیدن تصاویر فامیل های بنده ناراحت هستید میتونید با یه خداحافظی مارو خوشحال کنید و از وبلاگ بازدید نکنید
چون به هرحال نظرات این چنینی شما در آینده تایید نخواهند شد و در صورت ادامه آی پی شما به عنوان هرزنامه ثبت و مسدود خواهد شد تا امکان درج نظر نداشته باشید. چون به هیچ وجه تحمل جوسازی و تشویش اذهان مخاطبان را نداریم.
من قبلا دوستانه عرض کرده بودم هرکس می تواند عکس خود یا بستگانش را برای معرفی در وبلاگ بفرستد. ولی اینکه شما چه اصراری به چسباندن مطالب وبلاگ به بنده دارید جای تعجب دارد.
قبلا از خداحافظی شما سپاسگزارم.


امان از این سنجد ... حالا نمیدونستی ها ... افرین درست گفتی 
کنجکاو نظرت خوندم کلی خندیدم باحال بود.
برید کنار آقا میثم عصبانیه .........
خب هر چی عکس میذاره میگین فامیل میثم خب شما عکس فامیلا تونو بفرستید
منتظریم.......
سینقانی عزیز با یه خداحافظی خوشحالمون کن....خخخخخخخخ
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااالا
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۶ خورشید خانم
ای بابا بیچاره آقا میثم ... هر چی میذاره گیر میدین .. خب شما  عکس  فامیلاتو بفرست برای وبلاگ.. فقط ساخته شدین برای گیر دادن .... 
پاسخ:
بالاخره یکی از من طرفداری کرد
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۰۳ مهدی باقری
مرحوم  محمدعلی اشرفی..خدا رحمتش کنه
خب منم ازتون طرفداری کردم
حسودیم شد
هههههههههههههههههههههه
شوخی ......


پاسخ:
آره تصحیح میکنم
بالاخره دو نفر از من طرفداری کردن
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۹ خورشید خانم
آقا میثم حالا باید از ما دو نفر قدردانی کنی ... ههههه
پاسخ:
از هردوی شما سپاسگزارم
ان شالله تو شادی هاتون جبران کنم
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۳ تهرانی اصل
میثم جان ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و سایر دوستان عزیز شما گوشی نده به قول یکی می گفت که .... زیادی میخوره بزار بگه تا حندقه اش پاره شه  
 مرسی اقا میثم وظیفه س بالاخره فامیل میثمم....خخخخخخ
الکی.......
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۲ خورشیدخانم
شوخی بود آقا میثم ...احتیاجی به جبران نیست ..........
مرحوم محمد علی اشرفی شوهر خاله اینچانب خداوند هردو را قرین رحمت  خود قرار دهد روحشان شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی